wtorek, 20 maja 2014

Blog - wielki powrót

Trochę cicho zrobiło się na blogu, ale wszystko wskazuje, że teraz się to zmieni.

Blog został wysłany w eter. Wszyscy mogą nas czytać i komentować. A propos komentowania, uprzejmie proszę o zapoznanie się z zasadami

Przy okazji przypominam, że w maju można bezkarnie oddawać przetrzymane książki. Nie, żeby ktokolwiek miał zamiar uchylać się od kary lub dopuszczał się bezpodstawnego zatrzymania. Wspominam tak tylko mimochodem.

Żeby zachęcić was do rozmowy, mam pytanie: Jaką książkę aktualnie czytacie? Warto przeczytać? Czy może lepiej spalić, zakopać, w najgorszym przypadku oddać wrogowi ;-)

Ja czytam obecnie powieść "The painter" Petera Hellera. Tak, tego Petera Hellera :-) Co ciekawe, są normalne dialogi. Na razie nic więcej nie powiem, oprócz tego, że zakochałam się w autorze (tzn. w jego piórze). Niestety książka to nowinka z bieżącego miesiąca. Póki co nieprzetłumaczona. Do ściągnięcia na czytnik z Amazona.

A zatem: Jak mija Wasz czytelniczy miesiąc?

1 komentarz:

  1. "Uczeń" Hjorth Rosenfeldt - druga część cyklu kryminalnego z Sebastianem Bergmanem rozpoczętego powieścią "Ciemne sekrety".
    Osobiście nie jestem wielka fanką kryminałów, generalnie mnie wkurzają ;) nie przepadam kiedy książki są aż tak zagadkowe, dreszczyk emocji z przyjemnością ale żeby od razu "drgawki" ;). Natomiast ta powieść (w każdym razie pierwsza część) ma niezwykle ciekawe wątki psychologiczne, które wciągnęły mnie bez reszty.
    Obiecuję recenzje jak tylko skończę :)

    OdpowiedzUsuń