środa, 11 czerwca 2014

W otchłani książki



Portal Lubimy Czytać opublikował ciekawy tekst zatytułowany Kiedy książka naprawdę wciąga...

Możecie zrobić sobie test sprawdzający, czy zdarza wam się wpaść do otchłani czytanej książki. Ankieta zawiera piętnaście demaskatorskich pytań :-)

A zatem przyznajcie się sami przed sobą, jak to jest z waszym niepohamowanym głodem czytelniczym. Czy w połowie książki zdarza wam się zamówić wszystkie tomy serii? Czy wydajecie z siebie ryk lwa, gdy ktoś z domowników próbuje was od książki oderwać?

Ja na wiele pytań odpowiedziałam twierdząco. Dwójka, ósemka, dziesiątka, jedenastka i dwunastka to u mnie po prostu klasyka.

Od ubiegłego roku praktykuję pewien proceder. Kiedy jest ciepło, jak teraz, chodzę do pracy piechotą. To jakieś cztery i pół kilometra. Chodzę do pracy... czytając! Podobno ludzie z firmy zaczynają już o mnie opowiadać ;-)

A wam zdarza się utonąć w książce?

3 komentarze:

  1. No i się wydało ;)
    1, 8, 9, 10, 13, 14 :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, nie wyobrażam sobie Ciebie w sytuacji nr 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. to najlepszy dowód na to jak potrafi mnie wciągnąć książka ;)

    OdpowiedzUsuń